Перейменування вулиць: що робити власникам нерухомості?

Київська адміністрація продовжує перейменовувати вулиці, і нерідко через це життя власників нерухомості по перейменованим адресами ускладнюється. Багато просто не знають, як діяти в ситуації, якщо ви жили за однією адресою, а в підсумку тепер ваша нерухомість зареєстрована на неіснуючій вулиці.

 

 

Компанія «Альянс-Укрексперт» вирішила внести ясність в це питання. Отже, розбираємося, чи потрібно міняти документи на нерухомість при перейменуванні вулиць?

 

Як повідомили в КМДА, поки що обов’язкова заміна документів на майно по перейменованій адресі не закріплена в законодавстві. З іншого боку, згідно із законом, зміни відомостей про місцезнаходження юридичної особи повинні обов’язково реєструватися державою. А значить, якщо ваш офіс компанії знаходиться на вулиці, яка була перейменована, варто внести зміни до своїх реєстраційних документів.

 

Для фізичних осіб міняти в паспорті штамп про прописку необов’язково. Це можна зробити попутно, якщо вам потрібно, наприклад, поміняти паспорт у зв’язку зі зміною прізвища або при вклейці фото в 25 і 45 років.

 

Що стосується правовстановлюючих документів на майно, вони також не підлягають терміновій і обов’язковій заміні. Якщо ви не плануєте поки що проводити операції зі своїми квартирою або будинком, можете відкласти свій техпаспорт і документ купівлі-продажу (дарування або успадкування). Внести в них зміни ви зможете за своєю ініціативою, якщо вирішите проводити з об’єктом нерухомості будь-які нотаріальні дії. Також можна зробити простіше і замовити довідку про перейменування вулиці в Департаменті архітектури і містобудування. Її ви можете докласти до документів на майно.

 

Таким чином, обов’язковій заміні документів підлягають тільки реєстраційні документи юридичних осіб, оскільки такий порядок позначений в законі «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Якщо ж ви стурбовані тим, що ваша житлоплоща в документах знаходиться на нині неіснуючій вулиці, ви можете ініціювати заміну документів за своїм бажанням. Аналогічно необов’язково і змінювати дані про прописку в паспорті. Але якщо ви плануєте в найближчому майбутньому продавати, здавати в оренду або передавати в дар свою нерухомість, перереєстрація її по перейменованій адресібуде зовсім не зайвою.

«АЛЬЯНС-УКРЕКСПЕРТ» прагне до тривалих і взаємовигідних відносин з партнерами. Запрошуємо Вас до співпраці!

Відгуки наших кліентів

Наші клієнти

Потрібна консультація? Телефонуй!

(097) 857-9000 (063) 857-9000

(050) 857-9000 (044) 568-05-85

або

замов зворотній дзвінок

ГОЛОВНИЙ ОФІС

03039, м. Київ, пр-т Лобановського, 119, оф. 531

(097) 857-9000
(063) 857-9000
(050) 857-9000
(044) 568-05-85

e-ocenka@ukr.net

Фахівці-оцінювачі нашої компанії готові проконсультувати Вас і відповісти на всі питання, що цікавлять у зручний для Вас час з
08:00 - 22:00 (без вихідних).