Навіщо потрібна національна система реєстрів нерухомості?

В кінці листопада 2020 року на сайті Мінфіну з’явилась новина, в якій йдеться про розпочату роботу зі створення національної системи реєстрів та кадастрів нерухомості, адресного реєстру і реєстру споруд. Мета створення вельми шляхетна: чиновники хочуть ускладнити шахраям доступ до реєстрації і, в той же час, спростити оформлення документів простим громадянам. 



Початок роботи ознаменувався нарадою, в якому взяли участь ряд міністрів. Там же були озвучені особливості роботи системи: кожен об’єкт нерухомості (будівля, квартира, будинок, земельну ділянку), а також право власності матиме свій ідентифікатор, який виступає в якості обміну даними. Присвоюватися він буде один раз і залишиться незмінним. Саме цей ключ (ідентифікатор), за словами чиновників, унеможливить проведення шахрайських дій з об’єктами нерухомості. 


Реєстри, які об’єднають в національну систему (два з них планується тільки створювати): 

1) Держреєстр речових прав на нерухоме майно. 

2) Держ. зем. кадастр. 

3) Оновлений реєстр адміністративно-територіального устрою. 

4) Планується створити реєстр будівель і споруд. 

5) Планується створити єдиний адресний реєстр. 


У чому користь системи для простих громадян?

Головна особливість, яку виділяють чиновники, це надання послуг через «єдине вікно». Обіцяють, що більше громадяни не будуть бігати по кабінетах і різним структурам, щоб зібрати необхідні виписки для оформлення прав власності. Вся інформація по об’єкту буде відображатися автоматично. 

Крім того, планується, що система буде взаємодіяти і з іншими реєстрами. Наприклад, з демографічним, з реєстром юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Для внесення інформації в бази реєстрації споруд та адресного реєстру планується залучити органи місцевого самоврядування. Також на них буде покладено відповідальність внесення змін у зв’язку з перейменуванням вулиці або населеного пункту. 

У створенні національної системи реєстрів та кадастрів нерухомості, адресного реєстру і реєстру споруд уряд робить ставку на системний підхід. Зараз, на їхню думку, облік об’єктів нерухомості нагадує пазли, які між собою ніяк не стикуються. Обіцяють все впорядкувати і полегшити життя громадянам, заощадивши їм і час, і гроші.









«АЛЬЯНС-УКРЕКСПЕРТ» прагне до тривалих і взаємовигідних відносин з партнерами. Запрошуємо Вас до співпраці!

Відгуки наших кліентів

Наші клієнти

Потрібна консультація? Телефонуй!

(097) 857-9000 (063) 857-9000

(050) 857-9000 (044) 568-05-85

або

замов зворотній дзвінок

ГОЛОВНИЙ ОФІС

03039, м. Київ, пр-т Лобановського, 119, оф. 531

(097) 857-9000
(063) 857-9000
(050) 857-9000
(044) 568-05-85

e-ocenka@ukr.net

Фахівці-оцінювачі нашої компанії готові проконсультувати Вас і відповісти на всі питання, що цікавлять у зручний для Вас час з
08:00 - 22:00 (без вихідних).